Meer dan 10.000+ tevreden klanten!
Winkelwagen
Je winkelwagentje is momenteel leeg.

RETOURBELEID

We hanteren een retourperiode van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen na ontvangst van je bestelling hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour en 100% restitutie moet jouw product aan de volgende criteria voldoen:

  • Productconditie: Het gekochte product moet in dezelfde staat zijn als toen je het ontving (inclusief labels en in de originele verpakking). Het mag niet zijn gebruikt, gewassen, beschadigd of gewijzigd.
  • Tijdsbestek: Verzoeken om retour moeten worden ingediend binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
  • Aankoopbewijs: Bewaar en toon indien nodig een kopie van je aankoopbewijs of ordernummer als documentatie.
  • Bewijs: Voeg altijd een duidelijke reden en foto's van je bestelling toe om aan te tonen dat ze in nieuwe staat verkeren en ongebruikt zijn.
  • Hygiëneproducten: Bepaalde producten, zoals ondergoed, schoonheidsproducten of cosmetica, kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

Retourvoorwaarden:

  • Communicatie: Neem altijd van tevoren contact op met de klantenservice via info@maraki.nl of via het contactformulier om goedkeuring voor de retourzending te krijgen en instructies te ontvangen.
  • Restitutie: Om in aanmerking te komen voor restitutie moet je het pakket terugsturen naar ons magazijn.
  • Retourkosten: Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van je bestelling.
  • Track & Trace: Je retour moet een track & trace-code hebben, die met ons wordt gedeeld. Op deze manier kunnen we precies zien wanneer je retour is aangekomen bij ons magazijn en direct een restitutie initiëren. Zonder track & trace-code kunnen we je zending niet volgen, en je recht op restitutie vervalt omdat we niet kunnen bevestigen of je bestelling daadwerkelijk bij ons is aangekomen.

Schade en Problemen:

Helaas kan jouw product tijdens het transport beschadigd raken. Controleer je bestelling bij ontvangst, en als het artikel defect is, beschadigd is, of als je het verkeerde item hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail met foto's waarop het beschadigde gedeelte of het verkeerd geleverde product duidelijk te zien is.

Voor defecte of verkeerd geleverde producten sturen we altijd automatisch eerst gratis een nieuw pakket. Helaas kunnen we je aankoop niet terugbetalen. Als het product voor de tweede keer defect is, betalen we het volledige aankoopbedrag terug, of als je ervoor kiest om het terug te sturen.

Als je niet tevreden bent met dit beleid, heb je altijd de mogelijkheid om het defecte of verkeerd geleverde product op eigen kosten terug te sturen na goedkeuring van onze afdeling. In deze situatie zijn de normale retourvoorwaarden van toepassing, die je op deze pagina kunt vinden.

Let op: We bieden geen retournering of omruiling voor vertragingen aan. Als je vragen of zorgen hebt over ons retourbeleid, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@vankootenmode.nl. We zijn hier om te helpen!

Productruil:

Als je je product wilt ruilen, retourneer dan eerst het artikel dat je hebt, en zodra de retour is goedgekeurd, doe dan een afzonderlijke aankoop van het nieuwe artikel.

Restitutie:

We informeren je zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd. Als deze is goedgekeurd, word je automatisch binnen 3-5 werkdagen via je oorspronkelijke betaalmethode terugbetaald. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie verwerkt en registreert. Als het meer dan 15 werkdagen geleden is sinds we je retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@maraki.nl.

RETOURBELEID